План роботи МО

Положення про МО

План роботи кафедри





«Де особистість – там безперервний процес навчання»

Блез Паскаль

МЕТА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ:

Формування всебічно розвиненої, високоосвіченої, соціально активної особистості, громадянина і патріота України, здатного до самовдосконалення та самореалізації.

ТЕМА Експерименту школи:

Формування міжкультурно-орієнтованої особистості на уроках природничих дисциплін в Рубіжанській  спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №2 засобами міжкультурної освіти.

ПРОБЛЕМА МЕТОДИЧНОЇ КАФЕДРИ:

Використання інноваційних методів роботи на уроках природничо-математичного циклу з метою розвитку творчого потенціалу учнів

Задачі МЕТОДИЧНОЇ КАФЕДРИ:

1.Забезпечення якісного засвоєння учнями програм із навчальних дисциплін та вироблення умінь і навичок, передбачених «Державними стандартами базової і повної загальної середньої освіти».

2. Продовжувати впроваджувати   технології інтерактивного навчання.

3. Впроваджувати комп’ютерні технології на уроках з метою ефективного використання  часу.

4. Проводити позакласну роботу з предметів.

5. Розвивати творчі задатки обдарованих учнів, залучаючи їх до участі в олімпіадах, конкурсах, проектах.

6. Проводити предметні тижні.
7. Створювати умови для розкриття духовного та творчого потенціалу учнів.
8. Вчителям кафедри підвищувати науково-методичну підготовку, удосконалювати педагогічну майстерність через участь у семінарах, засіданнях методичних об’єднань, різних творчих груп.


9. Систематично знайомитись і впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації, упорядкувати портфоліо вчителів в електронному варіанті, створити банк забезпечення інформаційними електронними засобами навчання.





Практика викладання дисциплін природничого циклу протягом  останніх років показує, що є певні труднощі в опануванні великої кількості інформаційного матеріалу, яким перенасичені програми. З іншого боку інформація швидко застаріває й потребує оновлення. Відчутним у роботі з дітьми стало те, що традиційні підходи до викладання природничих дисциплін не формують в учнів головної сьогоденної потреби й уміння вчитися, уміння самостійно працювати з інформацією, уміння самостійно усвідомлено оволодівати навчальним матеріалом, виділяти головне і відхиляти другорядне.
У зв’язку з переорієнтацією освіти з академічних досягнень на особистість у 2015-2016 навчальному році МО вчителів природничих дисциплін працювало над проблемою «Формування всебічно розвиненої, високоосвіченої, соціально активної особистості, громадянина і патріота України, здатного до самовдосконалення та самореалізації» та реалізувало завдання ІІІ етапу експериментальної роботи школи як Школи, яка працює над проблемою «Формування міжкультурно-орієнтованої особистості на уроках природничих дисциплін в Рубіжанській  спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №2 засобами міжкультурної освіти».

Комментариев нет:

Отправить комментарий