Положення про МО
План роботи кафедри
«Де
особистість – там безперервний процес навчання»
Блез Паскаль
2. Продовжувати впроваджувати технології інтерактивного навчання.
3. Впроваджувати комп’ютерні технології на уроках з метою ефективного використання часу.
4. Проводити позакласну роботу з предметів.
5. Розвивати творчі задатки обдарованих учнів, залучаючи їх до участі в олімпіадах, конкурсах, проектах.
6. Проводити предметні тижні.
7. Створювати умови для розкриття духовного та творчого потенціалу учнів.
План роботи кафедри
«Де
особистість – там безперервний процес навчання»
Блез Паскаль
МЕТА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ:
Формування всебічно розвиненої, високоосвіченої, соціально
активної особистості, громадянина і патріота України, здатного до
самовдосконалення та самореалізації.
ТЕМА Експерименту школи:
Формування міжкультурно-орієнтованої особистості на уроках
природничих дисциплін в Рубіжанській
спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №2 засобами міжкультурної освіти.
ПРОБЛЕМА МЕТОДИЧНОЇ
КАФЕДРИ:
Використання інноваційних методів
роботи на уроках природничо-математичного циклу з метою розвитку творчого
потенціалу учнів
Задачі МЕТОДИЧНОЇ КАФЕДРИ:
1.Забезпечення якісного засвоєння учнями програм із
навчальних дисциплін та вироблення умінь і навичок, передбачених «Державними
стандартами базової і повної загальної середньої освіти».
2. Продовжувати впроваджувати технології інтерактивного навчання.
3. Впроваджувати комп’ютерні технології на уроках з метою ефективного використання часу.
4. Проводити позакласну роботу з предметів.
5. Розвивати творчі задатки обдарованих учнів, залучаючи їх до участі в олімпіадах, конкурсах, проектах.
6. Проводити предметні тижні.
7. Створювати умови для розкриття духовного та творчого потенціалу учнів.
8.
Вчителям кафедри підвищувати науково-методичну підготовку, удосконалювати
педагогічну майстерність через участь у семінарах, засіданнях методичних
об’єднань, різних творчих груп.
9. Систематично знайомитись і впроваджувати в практику
сучасні освітні технології та інновації, упорядкувати портфоліо вчителів в
електронному варіанті, створити банк забезпечення інформаційними електронними
засобами навчання.
Практика викладання дисциплін
природничого циклу протягом останніх
років показує, що є певні труднощі в опануванні великої кількості
інформаційного матеріалу, яким перенасичені програми. З іншого боку інформація
швидко застаріває й потребує оновлення. Відчутним у роботі з дітьми стало те,
що традиційні підходи до викладання природничих дисциплін не формують в учнів
головної сьогоденної потреби й уміння вчитися, уміння самостійно працювати з
інформацією, уміння самостійно усвідомлено оволодівати навчальним матеріалом,
виділяти головне і відхиляти другорядне.
У зв’язку з переорієнтацією освіти з академічних досягнень на особистість у 2015-2016 навчальному році МО вчителів природничих дисциплін працювало над проблемою «Формування всебічно розвиненої, високоосвіченої, соціально активної особистості, громадянина і патріота України, здатного до самовдосконалення та самореалізації» та реалізувало завдання ІІІ етапу експериментальної роботи школи як Школи, яка працює над проблемою «Формування міжкультурно-орієнтованої особистості на уроках природничих дисциплін в Рубіжанській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №2 засобами міжкультурної освіти».
У зв’язку з переорієнтацією освіти з академічних досягнень на особистість у 2015-2016 навчальному році МО вчителів природничих дисциплін працювало над проблемою «Формування всебічно розвиненої, високоосвіченої, соціально активної особистості, громадянина і патріота України, здатного до самовдосконалення та самореалізації» та реалізувало завдання ІІІ етапу експериментальної роботи школи як Школи, яка працює над проблемою «Формування міжкультурно-орієнтованої особистості на уроках природничих дисциплін в Рубіжанській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №2 засобами міжкультурної освіти».
Комментариев нет:
Отправить комментарий